Kempen BLOG PILIHAN MALAYSIA bersama BEN ASHAARI

BEN ASHAARI

assalamualaikum..kepada pembaca & our special guest ABG BEN ASHAARI!!
kita berbangga kerana hari ini kita dapat bersama2 abg BEN 
dalam contest beliau yg terunggul iaitu kempen blog pilihan malaysia bersama BEN ASHAARI..
tepuk tangan(:)
sebelum itu saya ingin memaklumkan kepada pembaca dan abg BEN
bahawa saya telah turut serta dalam  BLOG PILIHAN MALAYSIA..:)
pada mulanya,keraguan+ketakutan meyelubungi diri saya untuk menyertai pertandingan ini
tetapi setelah diberi keyakinan oleh rakan2 fb/tagged/blog/twitter/mf2u
maka dengan rendah hatinya saya menghantar blog saya ke
BLOG PILIHAN MALAYSIA..
dengan berbekalkan nama blog yang bertajuk
sCHACINTA.D(shazone)-carahidupku..
yang memaparkan cara hidup saya+mereka=semua..
keberanian mula timbul untuk menyatakan bahawa.
.blog ini bukan sekadar bermain dipinggiran..hehehehe.
secara konklusinya sha selaku perserta yang berminat untuk join contest nie
berasa bangga jika ramai yang akan undi blog saya agar menjadi@tersenarai dalam 
BLOG PILIHAN MALAYSIA..
sekian terima kasih kepada pembaca+ABG BEN ASHAARI..

note:-kadang2 kita mengharap kemenangan
kadang2 kita mengharap kejayaan
tapi sedar atau tidak..kesemua itu diperoleh melalui undi..keh2(bukan untuk direnung)

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

k-pop yg digilai..anneyong..

charlie BIT me..

saranghae.....bigbang